Thursday, August 20, 2009

aku dan kawan2




Cantik sangat ke van tu sampai kitorang suma sibuk2 amik gambar kat van tu??
hahaha..orang kalau dah letih tahap sangat2, mula la jadi "kureng" sket.
actually, semalam aku menjadi AJK program kempen menangani gejala disiplin murid daerah kuala selangor 2009. program ni anjuran majlis aspirasi pemangkin nasional (MAPAN) dan KPM (van kat atas tu adalah van MAPAN). program tu mula 7.30 pagi sampai 6.30 ptg. pagi sampai tengahari untuk sekolah rendah. tengahari sampai petang untuk sekolah menengah.
walau aku jadi AJK pendaftaran je bersama kak mila (wanita anggun dalam gambar), tapi atas semangat setiakawan yang tinggi, kitorang wat keje utk semua bahagian bersama2.
gambar2 di atas kitorang amik dalam pukul 6. masa ni tengah program penutup. bila dah penat, mula la release tension dengan sesi tangkap2 gambar. dengan van MAPAN pun jadi la. masa ni, kawan2 yang lain pun ada gak tapi malu2 konon nak amik gambar dengan van. hehehe.
encik razak (pegawai PPD- lelaki tembam dalam gambar-hahaha jangan marah) kata, aku tak pernah letak gambar dia dalam blog aku. so, sebagai memenuhi permintaan dia, aku letak la gambar dia.
en razak, dah..jangan nangis ye. gambar dah masuk dah. program lain kali jangan lupa panggil ye??

3 comments:

chemil ila said...

hahaha...kalau kat sepang circuit ada gadis litar...
ni kita nk panggil apa ye...
hahaha

asilahmuhajer said...

gadis dah tak boleh..

wanita van! hahaha. tengok tak citer solehah kat tv9.

kitorang kira2 macam tu la..hahaha.

<< s| tED| >> said...

posing dekat van :P

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.