Thursday, July 30, 2009

jerebu la plak..

gambar ni aku amik pukul 7.40 pagi tadi sebelum aku masuk makmal.

sebenarnya gambar yang aku cuba capture adalah gambar matahari yang bulat dan berwarna oren gelap. mungkin jadi camtu sbb jerebu.

tapi mana ntah gi gambar matahari tu. tak nampak la plak. aku cakap kat murid2 aku pasal gambar aku hilang.

diorang balas apa.. "cikgu beli la kamera lagi mahal. baru gambar tu boleh nampak"

aik??aku plak yang bersalah? aku pun balas " korang ingat saye ni cameraman ke?? dah, gi buat latihan saya bagi tadi! sedap2 je kutuk kamera cikgu."

dan kitorang pun ketawa bersama2.



No comments:

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.