Thursday, April 2, 2009

dateline, kerja dan mesyuarat

aku sbnrnye tgh pening ni..byk giler kerja. tapi hari ni and setakat ni aku dah berjaya siapkan 2 keje yg penting.

pertama, jadual kelas malam. jadual ni mmg tak leh lewat. kene siap sblm kelas ari jumaat abis sbb cikgu2 kena tau jadual diorg utk kelas ahad mlm isnin punye. budak2 lak kalau lambat dpt jadual, diorg tak dapat wat preparation.

kedua lak, borang permohonan sijil LCCI utk calon SPM last year. kelam kabut aku siapkan. ingatkan nak hantar PPD ari ni. last2, bila dah siap, pengetua lak takde. so, takleh sign surat. bila belek2 tarikh due, rupanya 9 april. ceh..lambat lagi rupanya.

hari ni lak ada 2 mesyuarat. 1 mesyuarat panel kecemerlangan. 1 mesyuarat bidang sains n math. sampai aku boleh tak ingat sape dok sblh aku masa meeting td.

lps ni byk lg kerja menunggu. isnin dpn aku kena siapkan dokumen pendaftaran SPM lak. isnin mesti siapkan. mesti!!

huwaa...selagi hidup, selagi tu kene kerja.

agak2nye, bila la aku dapat rasa balik pukul 3 ye??

No comments:

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.