Tuesday, March 31, 2009

suamiku..


dalam byk2 gambar..aku terlupa lak nak letak gambar suamiku yang tercinta. hehehe. ni gambar lepas nikah. mcm kelakar lak bila tgk balik. rasa geli2 pun ada bila posing camni. kalau sekarang di suruh posing camni, jgn harapla...hahaha. dua2 tak nak punya.

3 comments:

chemil ila said...

dua2 masih lg kurus wktu gmbr ni diambik...
tp klu skng suruh ambik gmbr mcm tu lg...
konpem kamera xmuat...
hehe
kamera tu pn xnk amik gmbr u all...
kihkih

asilah said...

takpe..kalau kamera tak muat, boleh amik gambar part yg muat je. tak pun, amik sorg2. pastu superimpose..

Anonymous said...

Romantik lg tu...semoga berkekalan romantik tu...insyaallah

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.