Thursday, April 2, 2009

bengkel pemurnian buku disiplin

petang ni sampai esok aku kene gi bengkel ni tapi tak jauh. just kat dorani bayu resort je. tak best sebb tak dapat bwk anak. tapi ada gak rasa sket best sbb tak sbr nak dok kat chalet terapung tu. kalau aku dah berjaya amik gmbr nnti, aku publish kat sini.

rasanya bulan 4 ni bulan yang ditakdirkan utk aku melawat laut2 ciptaan Allah lak sbb pertengahan ni kalau takde aral melintang, aku kena gi port dickson lak. ada kursus lencana anti dadah.

laut..laut..laut..

tiba2 teringat lak kes org nmpk buaya masa tgk raptor kat tanjung tuan. kat PD gak tu.

huwaa...kena makan buaya lak kang..

1 comment:

chemil ila said...

hehe...buaya tu yg takut nk mkn k.sila...
takut kene sergah...kehkehkeh

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.