Monday, April 20, 2009

pesta buku...

memandangkan sekolah aku cuti semalam, maka aku dan kawan2 telah pergi berfoya2 ke pesta buku kat PWTC. semalam umah aku menjadi stesyen bas sbb suma berkumpul kat umah aku. pastu kitorg suma gi naik keta aku ke PWTC.
sampai sana aku pun tak tau nak beli apa. aku spend tak sampai rm100 pun. buang karen je standby rm500. selain buku2 bacaan aku, aku belikan mak aku buku hadis and storybook utk niece aku. nak beli utk aizul pun, takde yg attractive.
last2, gi shah alam, beli baju beberapa pasang. hahaha. berjaya gak abiskan duit.

2 comments:

chemil ila said...

bkn abis kn duit beli buku...abiskn duit beli bj tu...hahaha

asilahmuhajer said...

kira ok la. baju boleh dipakai utk gi keje...kalau tak, nanti org kata xguna elaun EKA lak.

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.