Monday, October 19, 2009

Berjayakah aku strike byk kali?

tengah aku sibuk2 dengan keje aku pagi tadi, sorang member dari sekolah cina bgtau pasal tournament bowling antara daerah hari isnin ni.

alamak..tak sempat la nak berlatih ni. jangan masuk longkang udah.

moga2 aku berjaya la mencipta rekod baru untuk diri aku sendiri.

14 comments:

sI tEDI said...

caiyokkkk!!asilah.. :P

eelobor said...

hehehe....jnji jgn masuk longkang dh ler

zeqzeq said...

memula masuk longkang lepas tu terror.. acap kali bila dah jadi hobi.. slim

ainShahajar said...

hehe.. ain tak leh main ni

tangan tak bedung abah ckp.. cane pun asek nak masuk longkang je..hua2

kalo tak masuk longkang dah kire terer kate abah..haha

asilahmuhajer said...

sitedi;
tengkiu..tengkiu!

eelobor;
doa2 la ye? kalau asyik masuk longkang je, mau jadi incredible hulk member2 team daerah ni.

zeqzeq;
boleh slim ek?? tangan je kot..

ain;
nanti ada anak, jangan malas2 nak bedung ek??hahaha

iDAN said...

Cikgu!

Saya dulu rajin juga main bowling ini! cumanya sejak telah semakin berisi ini malu pun ada nak baling bola bowling itu. Nak bawa perut pun rasa berat!. Masuk longkang itu perkara biasa, apatah lagi kalau pin tu sebijik sebelah tepi.

Agar cikgu strike selalu! mega berjaya!!!

asilahmuhajer said...

iDAN;
terima kasih sbb doakan saye ye? manala tau strike byk kali. boleh naik peringkat negeri lak. hehehe.

zeqzeq said...

larat ke Asilah Bawa bola

nampak kecil jer jari .

zeqzeq said...

Idan..

rasa bowling sesuai untuk hilangkurang obositi..hhee.. lengokkan..
depan belakang..hhee

asilahmuhajer said...

guna la bola yang saiz kecik. saiz 8 ke..

fieza said...

ha...ckgu.. ape lagi..jom la kite g bowling weekend nie.. kite sape menang..hehe

amalhaj said...

lompat apek lompat
lompat depan ada longkang
haiya, huhuhuhuhuhuhu

JMR said...

gud luck..wiken ni leh training ckp2 kan..hikhik

asilahmuhajer said...

fieza;
kalau masuk longkang, jgn balik dgn saye. naik bas.

amalhaj;
nyanyi kuat2 sket. kasi hujan!

JMR;
wiken ni training. isnin ni pertandingan. musti menang punya. hahha. bukan menang sebab banyak pin jatuh. tapi longkangan terbanyak. hahaha.

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.