Sunday, May 3, 2009

pangkor laut dan kawasan sekitarnya..














masa round kat sana, aku malas nak amik gambar sangat sbb kalau nak tgk gambar yg cantik, better tgk kat website lain. tapi aku amik la sket2 ..ekslusif dari view aku sendiri. gambar2 kat atas ni mostly gambar pangkor laut resort. aku tgk kat ole2 chef wan, resort ni memang mahal. dgr citer, paling murah, 1 malam rm1000++. dari dok sini, baik aku beli emas. bole wat aset. pastu bot tu bawak gi mana2 ntah. tgk batu penyu la (ada gambar di atas, cari la sendiri), batu paus la, batu buaya la. macam2 batu ada. aku rasa batu2 tu asalnye adalah haiwan2 derhaka yg disumpah oleh mak mereka. kiranye macam si tanggang la..derhaka then kene curse jd batu. tapi, pangkor ni bagi aku tak dapat tandingi kecantikan laut and coral di pulau redang.. apa2 pun, pangkor still cantik dan bersih. cuma kalau nak bawak anak aku, tak berapa sesuai sbb pantai dia tak landai sgt. kepada sesapa yg nak ke pangkor, selamat gi pangkor ye??

6 comments:

Mr Lee said...

Thanks so much for visit us.We would like to further exchange with you.Happy every day!

chemil ila said...

emas saja yg diingatnye...hehe

asilahmuhajer said...

bukan fanatik emas tapi istilahnye memberi nilai kepada wang.duit bukan segalanya kat dunia ni. tapi kebanyakan benda kat dunia ni guna duit.tgh muda2 ni la kena pandai melabur. dah tua nnti kutip hasil je. hehe.

Ajemi said...

wah...pandai sungguh berbicara...

iDAN said...

lama banget tak ke p pangkor tu.. banyak kenangan kat sana tu!. kg sy kat kota bharu pk mana jauhnya p pangkor tu!

cikgu bagi org kaya... pelancung luar negara contohnya berapa sangatlah Rm1,000 tu... matawang mereka tinggi. kita ini memang sedih kan cikgu nak ngumpul duit banyak tu pun punyalah lamanya!

jaman dulu masa org rumah kerja kat I & P merasalah juga nginap tempat macam tu, sebab kompeninya tanggung tido tempah mewah2 ini, sekarang ini sy berangan nak buat pondok2 jer kat kampung.. macam tido resort juga kan?. Silap2 jadikan home stay.

asilahmuhajer said...

en iDAN..
kalau buat homestay, jgn lupa jemput saya ye??

untung en iDAN dah pergi ke merata tempat dan kutip banyak pengalaman.
pengalaman tak boleh dibeli.

Powered By Blogger

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.