Monday, May 25, 2009

MARI MAIN BOLA JARING


Aku rasa, tahun ni aku sgt kurang bersenam. so, aku menggatal suruh buat pertandingan bola jaring masa sambutan hari guru. team cikgu lawan team budak. tak aci la asyik cikgu laki je yg main. kitorg cikgu pempuan ni nak main gak. punya la semangat kitorg suma ni. siap ada baju seragam pasukan lagi. kenapa aku sorg pakai tudung hitam?? sebab aku perasan jadi kapten. hahaha. aku jadi GA tapi gagal menjaringkan sebarang gol. hehehe. kitorg dapat no 2. kalah tipis tau. yg penting, dapat hadiah hamper. kira ok la..penat giler main tanpa ada spare. penat la kononnye walaupun tak lari sgt. tahun depan main lagi ye kawan2..

1 comment:

chemil ila said...

wah...
pink lagi gitu...
ceh...ingtkan menang...
xpe2...menang bergaya=)
org da dpt gaji...
jom g jusco cuti ni...hehe

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.