Thursday, November 19, 2009

mana satu orang, mana satu rusa


lepas turun keta cable masa kat langkawi aritu, aku gi kat tempat ternak rusa yang ada kat situ. sempat la bagi makan kat rusa2 kat situ sambil amik gambar.
bila aku tengok balik gambar2 tu, aku confuse. mana satu orang, mana satu rusa. hehehe.

10 comments:

amalhaj said...

betul ler mengkome. kaler ruse tuh dah hampir same dgan cikgu. teman nih memang suke makan daging ruse.

eelobor said...

nasib baik rusa tu x pakai tudung gak kan?

sI tEDI said...

ha ha ha.. seriuslah aku pun kompius..
nasi baik orang lebih tinggi dr rusa.. ekekekekkeek...

zeqzeq said...

yang kenyit mata tersenyum ke arah eelobor itu orang.

eelobor said...

hahaha...kenyit mata tu org? kalu rusa, gerak geri dia cmner?

zeqzeq said...

eelobor,
kalau rusa, dia jelir lidah,

oppss salah, rusa akan peace (gerakkan) dengan telinga, kiri kanan,

kalau jumpa orang yang boleh mengibas telinga, tolong bagi tau saya.

jeBateja said...

Ha ah lah...mana satu RUSA erk....sama je...tak kira lah mana satu....kalau buleh semuanyer nak di panggang atas api....pehhh...ala ala BBQ gitu....sodap....

mnaz said...

betul la kak.....
sama je.....

semutapi said...

...ada rusa pakai tudung rupanya..

:)

Slamat hari raya...

iDAN said...

Nasiblah rusa tu tak dengki tarik tudung cikgu itu!

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.