Tuesday, June 16, 2009

stesyen solar hibrid Pulau Kapas


beberapa hari sblm gi pulau kapas, aku tgk kat majalah 3 pasal stesyen solar ni. so bila gi sana, aku nak tgk sendiri la camne rupanya. sebelahnye ada kapas island resort.kira besar gak tempatnye and betul2 ngadap kawasan panahan cahaya terik. even atas bumbung jeti (yg belakang aku tu) pun di pasang dgn filem solar tu. bagus la usaha2 camni ni. at least, renewable source camni dapat kurangkan kebergantungan kita pd petrol.

3 comments:

ainShahajar said...

tak sangke pulau kapas cantik..

sbb mcm tak pemes kat telinga ni

=P salah sendiri

AjemiPutraNobita said...

asik brjalan jer...anak2 murid dibiarkan...ish2...skurang2nya ajar la diorang melintas jalan. Anda mampu mngubahnya.

asilahmuhajer said...

nak ajar melintas jalan apanye kalau kat pulau ni jalanraya pun takde. suma pasir..

mungkin aku kena ajar diorg cara berjalan di atas pasir.

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.