Tuesday, June 16, 2009

PENATNYE TREKKING..

ni gambar hujung track. tembus kat belakang pulau. penat memang penat, tapi bila tgk view yg cantik, ilang suma penat. student2 lelaki lagi dahsyat. sampai je ujung, terus terjun masuk air. aku setakat rendam2 kaki je la. yg best lagi ialah, kat sini ada air mata air yang sangat sejuk dan rasanya sebijik macam air baru kuar dari peti ais. Kuasa Allah. tapi tak dapat lak nak upload gambar kat sini. lagipun gambar air je pun, macamla org tak pernah tgk air.. kan??

No comments:

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.