Thursday, February 17, 2011

preparation sempena mesyuarat agung PIBG 2011

setelah nak dekat sejam aku upload gambar, akhirnya berjaya gak. ni pun kuatkan hati je menunggu. kalau kesabaran sudah ilang, post ini akan publish tanpa gambar. hehehe.

mesyuarat agung PIBG tahun ni dah selamat diadakan pada 12 Febuari yang lepas. tahun ni aku dapat portfolio dewan. senang citer, kejenya menyiapkan susunan dan hiasan untuk dewan.

ketua unit ini, ustaz Idris Bohari. dia ni jenis simple orangnye. dia kata, kita bahagi kerja. lelaki buat keje berat. angkat kerusi, susun kerusi. yang perempuan, settlekan hiasan dewan. so, aku and the gang terpaksa la memandaikan diri kitorang dalam bab-bab menghias ni.



di atas ini adalalah gambar aku tgh menghiassalah satu jambangan bunga untuk depan pentas. muka berkilat giler sebab baru balik dari ladang sawit, cari daun paku pakis yang ada atas lantai tu. maklumla, budget sikit, kenala kreatif.

kwn aku kata, snap sekali lagi. maka aku pun posing la lagi...macam minah bunga lak..


yang ni plak team menghias dewan. diorang ni penat giler sbb terpaksa angkat dua set sofa. mula2 pakai set yang jati. pastu bos suruh tukar lak. dia nak yang sofa kat atas tu. nasib baik ada student tolong.. pastu kena lak letak napkin kat air mineral utk vip . hmm..layan je la..
apa2 pun, team kerja dewan ni memang best. bos, boleh tak kekalkan kami utk tahun depan?? hahaha.

5 comments:

Cetusan said...

Senyum puas ..

asilahmuhajer said...

bukan senyum tu tapi menyeringai.. en.zeqzeq, saya mintak izin wat link ke entry en.zeqzeq tau. yg pasal gi masjid tu.

jeBateja said...

uikkkk.....kiranya cikgu2 berbakat jugak dlm bab2 menghias dewan erk....apsal tak letak buah sawit sekali....lagik lawa taw....ahakz

asilahmuhajer said...

tak bawak batang pengait la. kalau tak, boleh gak letak buah sawit sekali.

iDAN said...

ala... yang di kedai bunga tu cikgu mereka ambik kat ladang kelapa sawit juga! kat tak pun daun yang sama yang mereka tanam... bila dah masuk kedainya jadi bernilai amatlah daun paku pakis ini...

Powered By Blogger

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.