Friday, April 23, 2010

cikgu sila

pertama kali tengok nama cikgu ni dalam shoutbox aku, aku agak terkejut jugak sebab ingatkan ada orang main2 guna nama aku. rupanya tak. hehehe.

sepanjang hidup aku, rasanya tak ramai ada nama macam aku. dan dah tentunya tak ramai nama asilah, asila, sila ni sama2 jadi cikgu macam aku.

aku pun klik link ke blog cikgu sila ni. seperti tajuknya, blog ni memberi bimbingan untuk pelajar2 yang ambik subjek prinsip perakaunan.

bagus gak idea buat bimbingan kat blog ni. since blog aku ni semakin ramai student yang singgah, boleh buat bimbingan tak rasmi. hehehe. entah bila la aku berkesempatan buat macam cikgu sila ni. tapi apa2 pun, tahniah aku ucapkan pada cikgu sila.

sekolah aku buat sekolah ganti arini. 24 april. masa aku ajar kelas 4d tadi, ntah camne aku boleh tersasul. sebenarnya aku nak tulis "metal block". tapi aku tertulis "metal blog". satu kelas gelakkan aku. mesti diorang cop aku gila blog ni. adusss...

8 comments:

Anonymous said...

akak sihat ke?
lama tk nmpk..hehehhehe

skrg dok jerantut ke selangor kak?
pepon..gudluck..hadiah bju akak msh sy pakai ;)

sweet memory gttew
ha3x

Anonymous said...

kalau Blog Metal jd macam mana plak ya? haha

Hana Faza-same person said...

salam kenal..

hehe..kantoi ngan student suka layan blog..hihi..

eelobor said...

yer betul, cikgu pn boleh gunakan ruang ini utk membantu anak bangsa. mungkin boleh bukak satu lagi blog baru khusus untuk para2 pelajar cikgu yang memerlukan suntikan @ alternatif lain.

Abd Razak said...

salam...

kalau student dah selalu menjengok kat sini, ceritanya harus dijaga sebaik mungkin...

JMR said...

bagus gk kalo cikgu cikgi ni buat bimbingn kot blog..dr diorg asik dok men fb, leh gk suh diorg msuk blog..dpt gk ilmu..then dpt tmbh trafik..jgn lupa suh diorg masuk blog JMR gk ye..heheheh

asilahmuhajer said...

jane;
sihat cuma agak kurang mengupdate blog. baju tu kan, sebenarnya akak ada corak yang sama..mungkin taste akak kot warna2 gitu.

kapten;
blog metal?? macam kumpulan rock je??

hana;
memang selalu kantoi pun..

eelobor;
setuju dengan kata2 awak. cuma terpulang pada pelajar tu sendiri nak menggunakannya secara optima.

abd razak;
betul..memang kena jaga. kalau tak, mungkin orang akan salah faham nanti.

jmr;
fesbuk tu memang ada kegilaan yang tersendiri. sama macam blog. ada orang suka blog. ada orang suka fesbuk. so, mana2 la..asalkan dapat kebaikan.

iDAN said...

iyerlagh tu dah terbawa-bawa!

Powered By Blogger

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.