Wednesday, August 13, 2014

Al-Qassam vs Pekasam

Macam kelakar pulak bila tengok tahun terakhir blog ni dikemaskini pada tahun 2011. Lama giler kot tak bukak. Bahana facebook, intagram dengan whatsapp la ni. hahaha. 

Semalam aku beli satu majalah. Harmoni. Dalam tu ada kisah pasal Maria Elena dan blognya. Tadi aku sempatlah bukak blog dia tu. Physically nampak sangat polos dan simple. Kalau ikut selera mata, memang tak menarik la. Tapi, bila tengok bilangan followersnya...hmmmm...hebat!!

Aku mula baca apa yang dia post. Betul la dia cakap yang dia anggap blog dia tu macam diari. So, aku learn something dari situ. Sometimes, looks tak menjamin apa-apa. Consistency does matter.

Kesimpulannya, blog aku ni dah tahap pekasam. Pekasam tahap dewa.

Takpe....chill... aku akan usahakan "pekasam" ini akan dimusnahkan!! Dan akan digantikan dengan kisah-kisah yang baru. Contohnya pasal Al-Qassam ke. Hahaha.

Loceng sudah berbunyi. Mari masuk ke kelas. Chow!!

2 comments:

jeBateja said...

Lorrr...ada lagik hang.....kawe pun dah jadi pekasam dah.....ahakz

Cetusan said...

Looorr..tumpggg lalu

Powered By Blogger

WELCOME TO MY BLOG!

Enjoy surfing my blog

please leave your comment after reading the post. tq.